sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Kirpparilla

Eilen eräs neulojakaverini soitti ja kysyi olisinko innokas menemään MLL kirpparille myymään sukkiani.
No samaan pöytään pyysin tyttäreni myymään Ville-pojan pieniä vaatteita.
Väkeä ei liikkeellä paljon ollut, mutta olen aivan tyytyväinen päivän saldoon.Eihän myyntiaikaakaan ollut kuin kaksi ja puoli tuntia.
Kaikki ylipolven sukat sain myytyä ja muutamat tavallisetkin.
Myös enkelilapasten tilauksia tuli, joten kyllä neulottavaa riittää.
Nyt taidankin siirtyä tuonne television ääreen ja otan neuleen esille.

6 kommenttia:

  1. Kyselit kommentteja. Minä kyllä taisin silloin kommentoida, kun tänne siirryit, mutta katosiko ne kommentit sitten, kun kadotit tekstitkin.
    Kirjainvarmistus sinulla näyttää olevan päällä. Se saattaa karsia kommentoijia, eikä sitä kuulemma tarvita täällä Bloggerissa. Minulla sitä ei vielä koskaan ole kyllä ollut vuodatuksessakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hepsi.
      Nyt pitäisi kirjainvarmistus olla pois.
      Ikävä kyllä sun edellinen kommentti todella häipyi, kun kadotin muutaman blogitekstin jonnekin avaruuteen.

      Poista
  2. Heipsan Tuula! Ajattelin aloittaa sun blogin lukemisen ihan säännöllisesti ja liittyisinkin mielelläni blogin julkiseksi lukijaksi :) Mut olenko mä ihan sokea, vai ootko unohtanut laittaa lukija-gadgetin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!Nyt on lukija-dadget laitettu.Mä olen vielä vähän "hukassa" tän Bloggerin kanssa.Käytin ennen Vuodatusta ja siinä ei tämmöisiä hienouksia ollut. Tervetuloa lukijaksi!

      Poista
  3. aivan ihanat nuo enkeli lapaset.mistä tuon kuvio kaavion sais?
    vai onko salaisuus.
    todella ihanat lapaset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noiden lapasten ohje löytyy Novitan Extraideoista. On Lettu75 suunnitellut ja löytyvät nimellä Ratun rasat.

      Poista